СОНЋАНКА ПРЕКО МЕСЕЦ ДАНА ЧЕКА ИСПОРУКУ ШПОРЕТА КУПЉЕНОГ У WIN WIN-u

 

Сонћанка Ева Милосављевићје, пре више од месец дана, у Win Winu купила електрични шпорет, међутим, још увек чека његову испоруку!

На крају живаца и после безброј покушаја да сазна где је запело и зашто јој не стиже плаћена роба, решила је да своје искуство изнесе у јавност.

Win winu у Апатину, 17. јуна, купила сам климу и електрични шпорет. Уредно сам рачун платила готовином. Продавачица ми је рекла да ћу на испоруку чекати најдуже пет дана. Климу сам добила трећи дан, али шпорета још нема, иако је прошло више од месец дана, прича Ева.

Сваке недеље је, каже, телефоном звала апатински Win win и увек је, без извињења, добијала исти, кратки одговор „стићи ће, морате мало сачекати“.

-Слала сам им и мејл, али нисам добијала одговор, јер је мејл адреса нетачна. Писала сам и у Чачак, у продавницу, такође мејлом, али и то је било без одговора, јер је и та адреса била нетачна. Поставила сам питање и на њиховом сајту, али и то је било безуспешно. Муж је одлазио лично у продавницу и увек добијао одговор да је шпорет поручен... Углавном, нико се озбиљно није ангажовао да види шта је и где је проблем, резигнирана је Ева и додаје да је, листајући сајт Win Wina, у питањима и коментарима купаца, видела да није једина која је остала без поручене и плаћене робе.

-Шта год било, решила сам да терам до краја – или ће ми послати шпорет или ће ми вратити новац, трећег нема, љутито закључује наша саговорница.

Ј.М.