СРБИЈА СЕ ИЗЈАСНИЛА – „ДА“ ЗА ЛИДЛОВЕ ПРОИЗВОДЕ

Објављено: 27.02.2020.

 

У великом независном истраживању, које је у децембру прошле године спровела агенција ИПСОС испитивањем више од 5700 становника Србије, тестирано је 258 производа Лидла, јединог савременог дисконта у Србији.Чак 77% испитаника оценило је Лидлове производе провереног квалитета као врло добре или одличне, чиме су потврдили да је управо асортиман, један од разлога због чега је овај трговински ланац постао избор за куповину великог броја потрошача Србије.

Потврда„Србија је рекла ДАпроизводима из Лидла“ заснива се на истраживању које је укључило 5753 испитаника, оба пола и различите старосне доби, узраста од 18 до 60 година, из градова који репрезентују регионе Србије. Тестирани су прехрамбени и непрехрамбени производи, који се могу купити искључиво у Лидлу, са циљем провере задовољства локалних потрошача Лидловимбрендовима, као што су Пилос - за млечне производе, Дулано - за месне прерађевине, Сагуаро – за воду, Фин Царре и Ј.Д. Гросс - за чоколаде, итд.

„Желели смо да већ у овој првој фази пословања чујемо мишљење потрошача о Лидловим производима које раније нису имали прилике да пробају у Србији. Јако смо поносни због чињенице да су у просеку, на овај број тестираних производа, 3 од 4 испитане особе процениле наше производе као врло добре или одличне. То нам је потврда да потрошачи цене то што смо се темељно посветили асортиману, посебно у виду провере квалитета и унапређења рецептура,“ изјавио је Даниел Петровечки, директор Набавке у Лидлу Србија.

За потребе Лидла производемноги велики произвођачи, светски познате компаније, али и изврсни домаћидобављачи, чиме се обезбеђују висок квалитет и повољне цене. Лидл, кроз широк дијапазон производа које нуди, омогућава потрошачима једноставну и „паметну“ куповину, при којој добијају додатну вредност за уложен новац. Ово је потврђено и признањемБест Буy Аwард Привате Лабел 2019/2020– које је ова компанија добила за најбољи однос цене и квалитета приватних робних марки у чак 21 категорији.Од јануара ове године, избор при куповини у Лидлу додатно је олакшао симбол „Твоја Лидл цена“ који представља синоним за посебно добру куповину, јер посебно истиче производе врхунског квалитета по изузетно повољним ценама.

ВИШЕ О МЕТОДОЛОГИЈИ ИСТРАЖИВАЊА

„Србија је рекла ДА производима из Лидла“ закључак је истраживања којеје спровела највећа независна агенција ИПСОС, са традицијом дужом од 20 година, а како би методологија у потпуности одговорила захтевима истраживања за објективношћу, оцењиван је велики број различитих група производа, а посебно се водило рачуна о начину самог испитивања.

За производе из категорије хране и пића, који су у паковању, спремни за конзумацију, попут сокова, кекса, чоколада, испитаници су одмах након пробавања на централним локацијама наведених градова, давали оцене од један до пет, без увида у то који бренд је у питању – такозвано тестирање „на слепо“. Нешто комплекснији процес био је осмишљен за потребе оцењивања производа за чију је процену неопходна претходна припрема, попут меса, тестенине и смрзнутог поврћа и на крају, као и оних, чија се процена може дати искључиво код куће, након вишеструке употребе, попут кућне хемије или хране за љубимце. Због тога, у само истраживање је укључено укупно814 домаћинстава.

ВИШЕ О ИСПИТИВАНИМ ПРОИЗВОДИМА

У истраживање су укључени производи из готово свих категорија производа који се могу наћи у Лидлу у Србији: свеже пециво из Лидлове пекаре и безалкохолна пића – Солевита, Сагуаро, Фрееwаy, Диззy; чоколаде и чоколадице – Фин Царре, Ј.Д. Гросс;кафа, чај и какао – Белларом, Лорд Нелсон;кекси и вафли – Мистер Цхоц;бомбони, пралине и остали слаткиши – Сугарланд; месне прерађевине – Пикок, Дулано;млеко и млечни производи – Пилос, Милбона, Ловилио;мусли, пахуљице за доручак – Цроwнфиелд;пиво и вино – Аргус;производи за прање и чишћење – W5, Формил, Далвиа;пудинзи – Милбона, Цастелло; сладоледи– Гелателли;слане грицкалице – Снацк Даy;слатки намази – Цхоцо Нусса, Марибел;смрзнута јела, воће и поврће - Фресхона, Тратториа Алфредо;тестенине – Цомбино; конзервирано поврће – Цхира; храна за кућне љубимце - Цосхида и Беллосан.

О ЛИДЛУ

Компанија Лидл део је немачке Шварц групе (Сцхwарз Группе), једног од водећих прехрамбених трговинских ланаца у Европи. Послује у 32 земље широм света и броји више од 287.000 запослених. На основу националних награда за најбољег малопродавца у више земаља Европе, Лидл је носилац признања „Ретаилер оф тхе Yеар Еуропе” за 2018/2019.

Лидл је у Србији своје прве продавнице отворио у октобру 2018. године и тренутно има 37 продавница у 26 градова широм земље. Имамо дугорочне планове са циљем да потрошачима широм Србије понудимо јединствено искуство куповине и најбољи однос цене и квалитета, по чему смо препознати у свету.