И ПОСЛЕ МЕСЕЦ И ПО ДАНА, НОВИ ЗАКУПАЦ НЕ МОЖЕ ДА УЂЕ У ПОСЕД РЕСТОРАНА МАРИНА

Објављено: 08.09.2021.

 

ПРЕТХОДНИ ЗАКУПАЦ ОДБИО ДА ПРЕДА КЉУЧЕВЕ ЛОКАЛА

Иако је од јавне лицитације за закуп ресторана Марина прошло месец и по дана, нови закупац, који је излицитирао највећи износ, још није ушао у посед ресторана, јер претходни одбија на преда кључеве. Након одбијања примопредаје просторија, против њега су поднете две тужбе – једна за исељење и друга за надокнаду трошкова и накнаду штете, наводе у ЈП Путничко пристаниште и марина Апатин, коме је општина Апатин поверила на управљање овај ресторан.

Како наводе у овом ЈП, јавна лицитација за закуп ресторана одржана је 23. јула и на њу су стигле две уредне пријаве. Највећи износ излицитирао је Нандор Кратофил из Купусине и уредним извршавањем обавеза након спроведене лицитације стекао право на закључење уговора о закупу.

-Претходни закупац, Арсеније Кнежевић, није ни поднео пријаву за учешће на лицитацији, није учествовао на лицитацији, нити је измирио постојеће обавезе према ЈП Путничко пристаниште и марина Апатин, општини Апатин и грађанима Апатина. Осим трошкова закупа ресторана, исти је остао дужан за потрошњу електричне енергије, гаса и комуналија. Уговор о закупу ресторана, потписан на 5 година, истекао је са даном 01.08.2021.године, објашњава Љиљана Крец, директорица ЈП Путничко пристаниште и марина Апатин.

Она још додаје да, након послатих дописа и обавештења закупац није обезбедио могућност пописа инвентара и одбио је да преда кључеве локала.

-Напомињемо да је локал, као и целокупна имовина предузећа, у власништву општине Апатин, тј. свих грађана, те да је исти незаконито узурпира. Након одбијања примопредаје просторија, против закупца су поднете две тужбе, једна за исељење, друга за надокнаду трошкова и накнаду штете. Све и да исти сматра да постоји евентуална накнада штете за одређена улагања током боравка од пет година, требао се обратити пре истицања уговора и образложити иста. У сваком случају, закупац је слободан да тражи своја права законским путем, а не одбијањем напуштања локала, бахатим понашањем и вређањем свих укључених страна, сматра директорица Крец.

Ресторану Марина недавно је искључена и струја. На искључење, досадашњи закупац Арсеније Кнежевић, реаговао је објавом на друштвеној мрежи Фејсбук:

-Локала самоуправа Апатин на челу са Дубравком Кораћ и јавно предузеће Марина бесправно и без одлуке суда се мешају у рад и бесправно користе у личне циљеве полицију и Електро дистрибуцију.. Докле да се трпе људи у локалној самоуправи на челу са Дубравком Кораћ, као и в.д. Љиљана Крец Јп путничко пристаниште и марина Апатин?!!, стоји у објави.

Директорица Крец, пак, наводи да је “због незаконите потрошње, Електродистрибуција искључила бројило за које не постоји основана потрошња, а за које је и пре истека уговора постојао дуг” и додала да не постоји потреба за учестало вређање председнице општине и ње.

-Сматрамо да за учестало вређање председнице општине Апатин, мене као директора јавног предузећа, а камоли чланова уже породице, не постоји апсолутно никаква потреба, јер ми само радимо свој посао, без личних уплитања, штитећи имовину општине Апатин и свих грађана општине Апатин, у складу са законом и прописима. Нажалост, друштвене мреже често могу да прикажу само једну страну приче, где јавност формира мишљење на основу непроверених и неистинитих информација, чиме се ствара негативан имиџ нашег предузећа, објашњава диреткорица ЈП Путничко пристаниште и марина.

Она још, на крају, додаје да је “у овом случају једна од најоштећенијих страна господин Кратофил који, иако је уредно излицитирао локал, нема могућност да уђе у њега, док се судски процес не заврши или док несавесни бивши закупац не напусти локал у којем се тренутно незаконито налази”.

Ј.Миљуш