НАШ СУГРАЂАНИН ВЕЋ ДАНИМА У ПРОБЛЕМУ СЕПТИЧКА (НЕ)МОЖЕ ДА ЧЕКА!

Објављено: 13.12.2019.

 

Најновији штрајкачки слоган поштара „у новембру, биће у децембру“ некако би могао да се примени и на случај наших суграђана који већ данима не успевају да очисте септичку јаму. У ЈКП „Наш дом“, које обавља овај посао, данима их померају за „сутра“ које се већ полако, плаше се наши цитаоци, претвара у „мало сутра“. Покушај да дођемо до „шефа“ или директора ЈКП „Наш дом“ и добијемо изјаву на ову тему нам није успео, јер су обојица била ван фирме.


ОБЕЋАЛИ ЈУЧЕ, ПА ДАНАС


Наиме, наш суграђанин В.Е. је, у понедељак, позвао комунално да пријави проблем пуне септичке јаме. Јавила се секретарица и рекла да „шеф тренутно није ту“. Успео је да га добије у среду и да упадне на распоред за четвртак, у периоду од 7 до 14 часова.
-Пошто „шеф“ није могао прецизније да ми каже кад сам на реду, узимам слободан дан са посла и чекам. Подне, од цистерне ни трага. Позовем, са неким благим осећајем да ту мене неко магарчи и добијем одговор да ће цистерна доћи - сутра. Кажу, нису стигли, има нас десет на „том“ крају. Сад више немам слободан дан, требам да узмем неплаћено, јер не могу никога да молим да дежура у мом дворишту од 7 до 14 часова! И питам се ко одређује приоритете, ко бира код кога ће СТИЋИ, а кога ће ОСТАВИТИ (у говнима) за неки други дан!, уз извињење на простим речима, прича нам овај наш суграђанин.
Дежурао је и данас (у петак). Опет, џабе...


ИПАК, ДО ПОНЕДЕЉКА, НИШТА


-Око 11 назовем. Секретарица је тамо, шефа нема, директора нема, а она није упућена у мој проблем. На једвите јаде нађем број телефона возача цистерне. Каже: „Нећемо ми данас доћи, сви смо распоређени у Пригревицу, ништа пре понедељка.“ Чекај бре, шта је ово?! Па „шеф“ ми је јуче рекао да ће доћи данас. Не могу дати отказ да бих сачекао цистерну! Али, кога брига што, кад је септичка пуна, не могу да се користе ни тоалет, ни купатило, ни судопер, јада се наш саговорник, додајући да ово није први пут да му се дешава слична ситуација...


Чишћење септичке траје око пола сата. Пракса да се узме број мобилног телефона грађанина и да му се јави пола сата или сат пре доласка, како би могао да се организује, траје минут, два и решила би добар део проблема. Поштовање распореда (ако се и прави) елиминисало би да неко чека 10 дана, а да се неком проблем реши исти дан. Уз доброг „шефа“ и организацију посла. Онда се нико не би осећао као г... (извињавам се, уклопило се).


Ј.Миљуш