Кампања „Кад пијем, не возим“ у Гучи

Објављено: 15.08.2017

Посетиоци фестивала у Гучи имали су прилику да тестирају своје моторичке способности кроз занимљиве активације које је Апатинска пивара припремила у оквиру кампање „Кад пијем, не возим“, са циљем да подигне свест јавности о важности одговорне конзумације и ризицима вожње под дејством алкохола.

Љубитељима трубе посебно су биле занимљиве активације са „пијаним наочарима“ - Mega Wire који тестира стрпљење, стабилност и координацију руке возача, налажење и откључавање праве бравице , као и табла на којој су посетиоци користећи пијане наочаре спајали саобраћајне знаке.

Возаче је сачекао лифлет на аутомобилима који их је позивао кроз кратке вежбе тестирају своје моторичке способности и да уколико су конзумирали алкохол сачекају аутобус, прошетају, позову такси или пријатеља.

Кампању „Кад пијем, не возим“ Апатинска пивара организује већ десету годину заредом у сарадњи са Управом саобраћајне полиције, МУП-а републике Србије.

У оквиру кампање, пивара сваке године МУП-у донира потребне алкометре најсавременије генерације. До сада је донирано укупно 95 алкометара, а током ове недеље донираће нових 10 алкометара како би помогла још ефикаснијем раду саобраћајне полиције.