Апатинска пивара донирала најсавременије алкометре Управи саобраћајне полиције

Објављено: 18.08.2017

Апатинска пивара и Управа саобраћајне полиције Министарства унутрашњих послова Републике Србије обележили су десетогодишњицу кампање „Кад пијем, не возим“ која већ пуну деценију едукује јавност о важности одговорне конзумације и ризицима вожње под дејством алкохола.

Тим поводом, Апатинска пивара је Управи саобраћајне полиције донирала нових десет алкометара најновије генерације како би помогла још ефикаснијој контроли саобраћаја.

Овом приликом припадници саобраћајне полиције су у Булевару Милутина Миланковића извршили појачану контролу алкохолисаности возача новим алкометрима.

„У претходне две године, према статистичким подацима, на нашим путевима сваки пети живот нажалост је изгубљен због управлјања возилом под дејством алкохола, а слична искуства имају и друге европске државе. Због тога саобраћајна полиција свакодневно врши контролу алкохолисаности возача, исклјучује из саобраћаја оне који управлјају под дејством алкохола и задржава до истрежњења возаче који су у стању тешке, веома тешке или потпуне алкохолисаности или који одбију да се подвргну алкотесту. Просечно се годишње из саобраћаја исклјучи око 50.000 возача, од којих се на трежњењу задржи око 10.000. Ову прилику користим да се захвалим Апатинској пивари на донацији алкометара који нам помажу да још ефикасније контролишемо возаче и да их искључимо из саобраћаја уколико возе под дејством алкохола и тиме допринесемо већој безбедности саобраћаја“, изјавио је Бобан Милинковић, заменик начелника Управе саобраћајне полиције МУП-а Републике Србије.

Подаци показују и да се из године у годину смањује број возача који возе под утицајем алкохола.

„Током протеклих десет година обишли смо велики број градова широм Србије, посетили много фестивала, одржали велики број предавања, креирали различите едукативне садржаје, а све у циљу јачања свести свих учесника у саобраћају о важности одговорног конзумирања алкохола. Наш савет, посебно младима је увек био – уколико си попио, позови такси, дозови пријатеља, сачекај аутобус или прошетај. Верујем да смо таквом врстом превенције већ сачували много живота и то ћемо и у будућности наставити да радимо“, рекао је Владимир Новаковић, генерални директор Апатинске пиваре.

Посетиоци различитих манифестација широм Србије имаће прилику да тестирају своје моторичке способности путем занимљивих активација које пивара реализује у оквиру кампање „Кад пијем, не возим“ и на тај начин додатно апелује на опрез током вожње и конзумирања алкохола.