НОВА КАМПАЊА АПАТИНСКЕ ПИВАРЕ „КАД ПИЈЕМ НЕ ВОЗИМ“

Објављено: 16.08.2019.

 

Апатинска пивара донацијом алкометара помаже Управи саобраћајне полиције у ефикаснијем раду и едукацији свих учесника у саобраћају.

У оквиру кампање „Кад пијем не возим" Апатинска пивара је сада већ традиционално Управи саобраћајне полиције донирала алкометре најсавременије генерације, како би подржала ефикаснију контролу саобраћаја. Оливера Никодијевић, Директорка маркетинга Апатинске пиваре уручила је десет најсавременијих алкометара са интегрисаним ГПС модулом, Бобану Милинковићу, заменику начелника Управе саобраћајне полиције МУП-а Републике Србије. Већ током прве вечери Беер фест-а припадници Министарства унутрашњих послова Управе саобраћајне полиције контролисали су ниво алкохола у крви возачима на Новом Београду. Акција појачане контроле трајаће до краја летње фестивалске сезоне што је уједно апел Апатинске пиваре и Управе саобраћајне полиције свима да буду умерени у конзумирању и мисле на безбедан повратак кућама.

„Ефикасне контроле алкохолисаности возача коју спроводи саобраћајна полиција и превентивне акције које се спроводе са циљем подизања свести о штетним последицама управљања возилом под дејством алкохола допринели су да се проценат саобраћајних незгода у којима учествују возачи под дејством алкохола постепено смањује, из године у годину. У укупном броју саобраћајних незгода, овај показатељ је са 11,9% у 2015. години, пао на 10,3% у 2018. години, док је код саобраћајних незгода са настрадалим лицима у истом периоду смањен са 15,4 на 13,4%. Кампања „Кад пијем не возим" је током претходних 13 година дала је значајан допринос остварењу ових резултата." изјавио је Бобан Милинковић, заменик начелника Управе саобраћајне полиције МУП-а Републике Србије.

„Традиционалном доделом алкометара и константном едукацијом у сарадњи са Управом саобраћајне полиције већ годинама радимо на превенцији. Такође, разним активацијама на манифестацијама широм Србије које подржавамо приметно је да су грађани почели да посвец́ују више пажње и да постају свеснији последица вожње под утицајем алкохола због чега се и понашају одговорније. Верујемо да су све активности које спроводимо кроз кампању "Кад пијем не возим" сигурно допринеле одговорнијој конзумацији што нас мотивише да будемо истрајни у жељи да вожњу под дејством алкохола удружено сведемо на најнижи могући ниво и приближимо се најбољим светским стандардима," рекла је Оливера Никодијевић, Директорка маркетинга Апатинске пиваре.

Апатинска пивара већ 13 година путем кампање „ Кад пијем не возим" позива грађане да не седају за волан уколико су попили већ да прошетају, сачекају аутобус, позову пријатеља или такси. До сада је пивара донирала 125 најсавременијих алкометара Управи саобраћајне полиције настојећи да удруженим снагама едукују јавност о важности одговорне конзумације и ризицима вожње под дејством алкохола.

Ове године кроз кампању "Кад пијем не возим" Апатинска пивара је на занимљив начин приближила младим возачима могућности алтернативног превоза након провода.

Редакција